27 czerwca 2016

Holiday!


Hej!



Po tych 10 miesiącach, które mi minęły bardzo szybko, nadeszły wyczekiwane WAKACJE!
Uwielbiam lato. Jest wtedy gorąco, ma się dużo czasu wolnego, a jest to spowodowane brakiem nauki. Ja chcę go w pełni wykorzystać. Mam wieele planów. Wy na pewno też więc możecie się nimi dzielić w komentarzach. Ostatnio rozmyślam nad zakupem nowego obiektywu 50mm 1.8 Jeśli ktoś z Was ma może mi coś o nim napisać. W dzisiejszym wpisie sesja z Martą! :) Współpracowało nam się bardzo miło. Rezultaty poniżej.

23.06.2016r
Mod: Marta K
Fot: Oliwia Dziewińska (ja)






20 komentarzy:

  1. Marta to śliczna dziewczyna!♥Ja kocham wakacje! ♥
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :**
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale modelka ma przepiękne włosy <3 Aż żałuję swojego cięcia kilka dni temu, no ale przecież odrosną :) Śliczne zdjęcia!

    https://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy *.* A zdjęcia jeszcze ładniejsze♥
    http://rasssbery-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę, że są już wakacje! Chociaż nienawidzę takich straszliwych upałów +30 stopni. Wolę jak jest w miarę ciepło i świeci słońce ;)
    Prześliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chociaż jak jet ponad 30° to męczące troszeczkę ale nie ma co narzekać :)

      Usuń
  5. Cudowne wakacyjne zdjęcia, bardzo kojarzą mi się z latem ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie szybko zleciało do wakacji i bardzo dobrze! Modelka z zdjęcia ma śliczne włosy :) jeśli chodzi o moje wakacje niestety dorosłość... czyli praca... mam nadzieję, że uda mi się wyjechać chociaż na weekend. Też zrobiłam post wakacyjny, zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też myślę nad takim obiektywem, mam nawet jeden upatrzony. Teraz tylko uzbierać pieniądze. ;) Świetne zdjęcia, piękna modelka! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również rok szkolny minął bardzo szybko. Także mam dużo planów związanych z wakacjami. Głównie są to wyjazdy w różne ciekawe miejsca :)
    Rewelacyjne zdjęcia, magiczne scenerie.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten obiektyw i baaaardzo polecam :) super szkło, piękne rozmycie i bokeh, do tego niedrogi. Na blogu w poście z królewną śnieżką zdjecia wlasnie tym szkłem robione

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polecam obiektyw ;) Jest naprawdę super!
    Też się cieszę, że są wakacje... Wreszcie wolne dni, spanie do późna i lody... Pycha! :)
    Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjecia! Kolory mnie urzekły i Twój nagłówek :)!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! <3
Odwiedzam blogi komentujących
Przyjmuję krytykę, ale z uzasadnieniem.