30 maja 2016

Walk with Julia

Witajcie! :)
Przed moim obiektywem poraz kolejny stanęła blondynka, tym razem Julia! :D
Podczas pewnej uroczystości postanowiłyśmy, że się przejdziemy. No i jak zwykle skorzystałam z okazji. Trochę zdjęć jej popstrykałam. Jest to nasza pierwsza sesja, mam nadzieję,że nie ostatnia.

29.05.2016r.
Modelka: Julia F.
Fotograf: Oliwia Dziewińska (ja) 


Tajemnicza..












Zbliżają się wakacje, a co to oznacza? 
Brak szkoły, nauki, duużo czasu wolnego, więcej sesji! <3
Więc jeśli macie jakieś pomysły na zdjęcia piszcie w komentarzach :)
Poszukuję inspiracji. Ewentualnie możecie mi powysyłać na maila (olphotoo@gmail.com) tego typu zdjęcia. Liczę na Was.
(Nie mojego autorstwa)
Zapomniałabym! Kilka dni temu założyłam Fp, więc serdecznie na niego zapraszam :) :*




12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja również bardzo lubię fotografować. :) Jeśli szukasz inspiracji, zapraszam do mnie na bloga. W zakładce "zdjęcia" znajdziesz sesje z minionego lata, może któraś Cię zainspiruje. :)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam! Teraz biorę się za komentowanie. Śliczne zdjęcia! :)

      Usuń
  3. Modelka z jednym wyrazem twarzy, w ogóle nie widać na niektórych ujęciach żadnych emocji. Kardy są całkiem okej, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIem wiem, ale nie chciałam zmuszać ;) Dziękuje!

      Usuń
  4. Nie zbyt ciekawy wpis ta sama modelka te same ubranie na każdym zdjęciu.Ale blog może byc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale jedna sesja jest zazwyczaj wykonywana w ten sam dzień i modelka nie będzie się do każdego zdjęcia inaczej ubierała. Taka jest wymiana komentarzy z niektórymi. Skomentowałaś 'świetny wpis zapraszam do mnie'. Postanowiłam, że będę miła i się trochę rozpisze- co mi sie podoba, co nie, nad czym musisz popracować. Nie był to hejt tylko rada. Wchodzę na bloga- "komentarz został usunięty przez autora" i widzę nowy krytykujący. Zastanowiłabym się co piszesz, bo zmienna jesteś. Bez pozdrowień.

      Usuń
  5. Julia jest prześliczna, i miała bardzo ładną stylizacje!
    Obserwuję ;*

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka urocza dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! <3
Odwiedzam blogi komentujących
Przyjmuję krytykę, ale z uzasadnieniem.