11 lutego 2016

Trendmania.pl

Witajcie kochani! :)

W dzisiejszym poście chciałabym polecić Wam pewną wspaniałą stronę. Mianowicie chodzi mi o Trendmania.pl . Możecie u Nich znaleźć mnóstwo akcesorii do telefonu, ale nie tylko :)
Ja skusiłam się na obudowę stardust (39,99)  w kolorze niebieskim oraz na power banka o pojemności 12000 mAh , szarego Totoro (59,99) Serdecznie Wam polecam :) Case'y dostępne również w kolorach:
-czerwony;
-różowy jasny;
-złoty;
-różowy ciemny;
-fioletowy;
-niebieski;
-srebrny;
-zielony;
-czarny;
Na jakie modele telefonów? Sprawdźcie sami! :) 
Oprócz etui oraz power bank'ów dostępne są również obiektywy oraz kable USB (nawet w formie bransoletki!) Nie zabrakło oczywiście kilku rzeczy dla Ciebie i Twojego domu . Są to np.  przepiękne rękawiczki, poduszki, torby, parasolki,skarpetki i wiele wiele innych :) Jeśli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam ! <3
Kontakt:
 +48 502 380 680
Można odwiedzić ich skelp : 
 Trendmania
ul. Składowa 3, 30-002 Kraków Poniedziałek-Piątek: 8-16
Poniżej łapcie kilka zdjęć.Większość mojego autorstwa :)








Ostatnie zdjęcie nie mojego autorstwa ;)
Przepraszam ,że dzisiejszego posta nie dodałam wczoraj, ale nie zdążyłam.:)



 

23 komentarze:

  1. Super post! :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie takiej strony szukałam! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo świetna stronę lecę oglądać dalej te wszystkie gadżety! :) Zapraszam do mnie właśnie dzisiaj skończyłam pisać post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaa ale super sklep!! I ten Totoro assdfghjk <3333



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna obudoowa <3
    tez taka chce!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super mają rzeczy, nie słyszałam nigdy o tej stronie. Zawsze lubilam takie gadżety do telefonu! Pozdrawiam ! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie wchodziłam na tą stronę, ale zauważyłam że mają super akcesoria.
    Moją uwagę zwrócił słodki powerbank.
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    blondievlog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również przyda się etui na telefon :) Bardzo ładnie wyglądają ;)
    a blog jest bardzo przejrzysty i konkretny :)
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , lecz wciąż czegoś mi brakuje i design bloga planuje zmienić ^^

      Usuń
  9. Świetne zdj
    Zapraszam slodyczowypotwoor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam sticha jako etui :)

    Zapraszam do mnie ♡
    Kochana tak mi się spodobał Twój blog, że obserwuję i liczę na rewanż! :)
    Mój blog fromkatrin.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam etui z myszką miki :D
    obserwuje, moge liczyc na rewanz?
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super power bank. Pewnie na mój tel nie będzie nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powerbank jest świetny i ma sporą pojemność! Mam pytanie, ten powerbank jest ciężki? Mam taki problem, że jak nawrzucam milion rzeczy do torebki to się robi bardzo ciężka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przepraszam za brak tej informacji. Jest bardzo wygodny ,lekki. Przed chwilką ważyłam- 170 g :)

      Usuń
  14. wszędzie szukałam jakiś fajnych powerbanków - dziękuję! <3
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! <3
Odwiedzam blogi komentujących
Przyjmuję krytykę, ale z uzasadnieniem.