7 lutego 2016

Spacer :)

Hej kochani! <3
Dzisiaj z Cziką byłam na spacerze ;).Pogoda taka piękna, więc czemu nie. Troszkę pobiegałyśmy, pochodziłyśmy. Może chcielibyście się coś o moim psie dowiedzieć?? Jeśli tak, to czytajcie dalej :))
Czika to suczka rasy shih-tzu.Ma już ponad dwa lata i mimo to wciąż jest malutka.
Jak widać na zdjęciu jej włosy są koloru białego,brązowego oraz czarnego. Oczywiście inne pieski tej rasy mogą mieć inne. Moja Czika nie lubi zbytnio zdjęć. Jak widzi , że wyciągam aparat od razu odwraca się w drugą stronę.Łapcie pare zdjęć , które udało mi się zrobić przy okazji. A wy macie jakieś zwierzątka? Chwalcie się w komentarzach ;* 




 Buty /Nike flyknit
Następny post w środę, bądźcie czujni  ! :)
Znajdzie się w nim coś o akcesoriach do telefonu. 

3 komentarze:

  1. śliczny piesek :)
    mój blog --->http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak! Również posiadam pieska :) świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia pieska są niezwykle urocze! :)

    Już obserwuję, rewanż? :) http://fromkatrin.blogspot.com/ nowy blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! <3
Odwiedzam blogi komentujących
Przyjmuję krytykę, ale z uzasadnieniem.