3 sierpnia 2016

Makarska, Croatia - Chorwacja 2k16

Witajcie!

Po dłuższej przerwie powracam! :D  W czwarty weekend lipca zwiedziłam Warszawę,(pojawi się post) A dwa dni później wyjechałam do Chorwacji, a dokładniej do Makarskiej. W skrócie opiszę Wam to miejsce. Jak można się domyśleć było baardzo gorąco, najczęściej ponad 35 stopni. Widoki przepiękne(patrz: zdjęcia niżej) woda kryształ, jedynie czego można się doczepić to kamieni na plaży. Mi jednak zbytnio one nie przeszkadzały tym bardziej, że na plaży, na któej się znajdowałam były mega drobne. Warto również odwiedzić jeziora plitwickie. Cudowne miejsce. Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie, postaram się odpowiedzieć na nie w następnym poście. Nie chcę Was zanudzać- Zapraszam do oglądania zdjęć!

(Zdjęcia są wykonane przeze mnie z wyjątkiem tych, na których jestem. Gdybyście mieli problem z rozpoznaniem na nich napis "Olphotoo" jest w kolorze czarnym)



















 A Wam jak mijają wakacje?

14 komentarzy:

  1. wow! popzazdrościć wyjazdu. ja jeszcze tam nie byłam, ale mam nadzieję, że jeszcze uda mi się zwiedzić Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, masz do tego dar. Super łapiesz kadry ;) w Chorwacji nie byłam, ale wiele dobrego słyszałam o jeziorach plitwickich :)
    Swiatbezszpilek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia :D

    Pozdrawiam! :)
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia <3 <3
    Ja rok temu byłam w Chorwacji, nawet blisko Makarskiej :) Śliczne rejony <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuuu kocham te zdjęcia <3 Są piękne ! slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki, ja się wybieram w przyszłym roku na Chorwację :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszym momencie przeczytałam masakra xD Heh. Zdjęcia cudo! Na prawdę zazdroszczę Ci takich wakacji:)!
    Pozdrawiam :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez zwiedzalam Chorwacje, ale w zeszlym roku. Zgodze sie z Toba, ze widoki sa genialne! A Jeziora Plitwickie to miejsce nie do opisania ;)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu. Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale za to moja ciocia była i mi opowiadała, ze woda taka czysta, że aż się wydaje, jakby było płytko, a jak mega głęboko.

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam pięknie ! Zazdroszcze ! Chętnie bym się tam wybrała :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju zazdroszczę tak aktywnych wakacji , tam było pięknie :O Aż oczu nie mogę oderwać od tych wszystkich zdjęć, masz niesamowity dar :)
    Obserwuje :)
    PS jak napisałaś Makarska to ja przeczytałam masakra hahahah

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się udało zwiedzić w tym roku Bułgarię, a we wrześniu jadę do Warszawy na dwa dni.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super klimatyczne zdjęcia :D zapraszam do siebie :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! <3
Odwiedzam blogi komentujących
Przyjmuję krytykę, ale z uzasadnieniem.